måndag 29 juni 2009

Nytt bad idag!


Idag har vi varit på Stureforsbadet med Katarina, Alva och lille Hugo. Det var första gången för oss, flera av våra vänner tycker om att åka dit så vi var naturligtvis nyfikna på stället.

När vi kom hem så slängde jag allt i tvätten och när jag sedan hänger upp tvätten på tork så märker jag att min baddräkt är helt genomskinlig på utvalda ställen (såsrom bak på rumpan, över brösten och längst ner där fram!!!). Jätteskoj!! Min enda förhoppning är att det inte var riktigt så illa på stranden utan att allt förvärrades av tvätten...men det är väl inte så troligt :(

Nu ligger den i alla fall i en soppåse!

+
Skön botten att gå på
Kiosk (som även serverar korv med bröd)
Inte så långt att åka
Vanliga toaletter
Bryggor i fyrkant med badvänlig vattennivå innanför
Den lokala pizzerian har utkörning till badplatsen (menyer o telefonnummer finns i kiosken)

-
Gås- eller Svanskit överallt
Tistlar i gräset
Bryggan går inte ända upp i gräset vilket resulterar i sandiga fötter på filten

Inga kommentarer: