tisdag 13 november 2012

Julkulsmani

Min julkuls-mani hänger i sig. Häromdagen strosade jag in på Lagerhaus och hittade en massa fina småkulor. Köpte ett 100 pack som blir fina att dekorera med. När jag lämnade butiken kom jag på att jag köpte en likadan kartong förra året. Ja ja, man kan aldrig ha för många julgranskulor.

Vi är ett gäng på jobbet som har gått ihop och beställt en massa kulor från Woerners i Tyskland. Förhoppningsvis kommer leveransen inom kort. 100 nya kulor i fina färger. När kartongerna plockas ner från vinden i år ska jag räkna alla kulor jag har. Jag har en stark känsla av att 1000-gränsen kommer passeras i år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Borde du inte få ha fler granar i olika delar av huset när du har så många kulor. Så kan du ha fler teman? Och ha en extra allt gran :)

Ska bli roligt att se hur många bollar du har :)

Kram Marica

Hanna sa...

Min gran är alltid extra allt.
Extra allt som är fint i alla fall, extra allt som är fult får hamna i barnens gran

Anonym sa...

OK :)

Lycka till med årets tema!

Kram Marica