söndag 18 januari 2009

nystart

Jag ska på begäran starta upp min blogg igen. Kul att så många tyckte om den förra. Det är samma blogg men har bytt namn. Alla gamla inlägg hittar man under kategorin ultimate christmas.

Vad ska denna blogg heta?
Blondinhanna är varken påhittigt eller sanningsenligt.

Mammaliv....åhhhhhh såååå tråååååkigt.

The amazing life of Hanna Bristav....bygger kanske upp alltför höga förväntningar, går knappast att skriva om våra taco-kvällar där.

Hur man förlorar 15 kilo på två veckor...ha ha ha ha ha ha

Ultimate mama...skrattretande

Hooked on Tradera...sant men måste bli osant

Fattiga mamman...en fortsättning på "Hooked on Tradera"

Kom gärna med egna förslag för jag har noll fantasi

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, skoj skoj!

Namnförslag, tja,

Stories and Tales of the Bristav family
...för där emellan kommer påska...

är lite för trött men ska fundera lite!

Som sagt,skoj att du börjar blogga igen!

Anonym sa...

härligt med det där om att du ska blogga om torra hälar - jag kommer suga åt mig varenda tips... JJAJAJAJAJAJJAJ! lyckas du?! kan jag ocksp lyckas!

kram på dig. 3 kilo minus! titti

Anonym sa...

Vad sägs om Cirkus Bristav!

/ Lina

Anonym sa...

Varför inte "den ofrivillige bloggaren" ??