söndag 5 december 2010

Julstök!

Tycker jag har varit riktigt duktig den här helgen. Har både hunnit med familjemys och julförberedelser. En sak som har stått på min to do-lista hela året är olja badrumsgolvet. Det är tänkt att det ska oljas var 6:e månad...men vem orkar det. Nu är det i alla fall riktigt fint och luktar nyoljat till jul.

Idag har vi haft kul i pulkabacken. Förra året skrek Elsa så fort hon fick se snö. I år ropar hon "Igen, igen!!" när hon far ner för backen. Sen hade vi snöbollskrig, alla mot mig :(

Nu ska jag fara iväg och hämta mitt nya julöverkast. Marcus hittade tyvärr avin i brevlådan så jag blev tvungen att outa mitt onödiga köp.

Mamma, ska du aldrig skicka Nisses senap? Jag är så trött på Slotts nu.



1 kommentar:

Anna Rhöös sa...

Vilket fint badrum ni har!!