torsdag 27 november 2008

Till Anna

De flesta i min närhet vet att jag går igång på julen. Det börjar pirra i magen redan i slutet av oktober och nu 3 dagar före första advent är jag helt okontrollerbar. Jag har alltid älskat julen och skulle lätt byta ut en sommarmånad mot ytterligare en decembermånad.
Sen jag fick barn har julen blivit ännu viktigare och min strävan efter den ultimata julen har börjat.

Efter att ha redovisat ett av mina julbestyr på FB skrev min kompis Anna följande på min facebook-sida "Haha, i love! Hanna från och med nu har jag bestämt att du blir min julkalender där jag förväntar mig att du har ett nytt julbestyr varje dag fram till julafton! :-)"

och jag tänkte "Varför inte...jag gör en blogg till mig och Anna, om det mot all förmodan skulle vara någon mer som vill läsa den så go ahead"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna, jag känner mig fantastiskt hedrad och stolt över denna julblogg!
Och faktum är att jag redan nu sitter vid köksbordet med i-booken och ler, nä jag småfnissar nästan likt Ann, så roligt tycker jag att det här är!

/ap

Anonym sa...

Hanna!
Fantastiskt, glöm inte att fota granen, när klär du den?!

/Titti