torsdag 11 november 2010

Jullåtar

Med magen full att peppisar och Saint Agyr har jag suttit hela kvällen och försökt hitta alla mina jullåtar på Spotify. De flesta finns där men irriterande nog hittar jag inte några av mina absoluta favoriter. Men den viktigaste "Christmas Song" med Nat King Cole är ju med. Vet inte vad det är med den julsången men hela kroppen fylls av lyckokänslor. Det finns nog inte en enda julsång i hela världen som kan få mig på dåligt humör.

Det är lite för tidigt att börja spela dem ännu men de av er som har spotify samt är mina vänner på FB kan hämta låtlistan i min spotify-profil. Kom gärna med tips på bra jullåtar som jag inte har fått med.

Nu ska jag ägna mig åt att övertala Marcus om att måla om köket samt riva en vägg i helgen...måste vara klart till 1:a advent.

Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Youtube innehåller även en del godbitar!

http://www.youtube.com/watch?v=QTgozYpvCXk