söndag 11 december 2011

Glöggmys och julklappsspel

I torsdags hade jag 14 fina kollegor hemma på glöggmys. Jättemysigt och jättegott. Alla bidrog med lite gottigheter så som saffransskorpor, kola, skumtomtar, pepparkaksmuffins, getostpuffar, sillsnittar, naturgodis, nötter, glögg m.m.

Sen var det dags för det viktigaste, julklappsspelet. Det är ju alltid en eller ett par paket som alla vill ha. I år var det två hjärtan av plåt, en halvflaska vin och en mugg som det stod B I T C H på som av någon outgrundlig anledning var mest poppis. Jag hann roffa åt mig det ena plåthjärtat innan slutsignalen ljöd. Utöver hjärtat så lyckades jag sno åt mig ett par mysstrumpor och en påse torkade trattkantareller. Mycket nöjd var jag...vet bara inte vad jag ska ha hjärtat till nu när jag väl vann det...kanske borde ha tagit nån av handkrämerna istället, älskar ju krämer.


Inga kommentarer: