onsdag 11 november 2009

18 dagar kvar!

Inget julrelaterat alls idag. Mycket tråkigt. Dagen är iofs inte över ännu men det blir på sin höjd några sidor i nåt julmagasin. Det enda julrelaterande jag kan komma på är att jag lämnade över kassetterna till Thomas idag. Snart har jag mina älskade luciasånger på cd, det kommer nästan en liten känslotår i ögat när jag tänker den tanken.

Igår var jag och handlade mat. I charkdisken var jag tvungen att fråga om de hade fått in nån julskinka. "Jajjemän, sa expediten. Hur mycket vill du ha?" Jag tvekade lite med bestämde mig sen för att det var lite för tidigt. Dessutom undrar jag: Mamma, kan du skicka en burk med Nisses Senap hit??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni inget Nisses senap alltså! Du får be din ICA affär att ta in det, utan Nisses är det ingen jul.

/ Lina

Hanna sa...

Jag har inte sett Nisses någonstans i stan...MYCKET irriterande :(