söndag 22 november 2009

Låt mig presentera Ultimate Christmas 2009

Idag är den stora dagen då julbloggen får sin re-release! Jag har märkt att flera redan har varit inne och tjuvläst och det finns nästan 20 tidigare inlägg i kategorin. Jag fick så fin respons på förra årets julblogg att jag kände mig manad att skriva i år igen. För er nya läsare kan jag berätta att bloggen handlar om mina årliga julbestyr och om min förhoppning om att någon gång något år kunna få till den ultimata julen.

Vi har haft ett litet release-party här hemma på eftermiddagen ihop med familjen Rinnermark. Vi har druckit glögg, ätit Dunderbergs julbröd med julskinka (dock utan Nisses senap) OCH lyssnat på lite julmusik. Väldigt mysigt. Så nu, 20 pepparkakor med ädelost senare, förklarar jag Ultimate Christmas 2009 för öppnad!!! För att kicka igång bloggen lägger jag ut en favorit i repris.




Send your own ElfYourself eCards

3 kommentarer:

Fredrik Karlsson sa...

Kul att du äntligen drar igång Ultimate Christmas 2009. Jag har väntat =).
Bra att det finns någon på jobbet som drar igång lite julstämning, då jag inte är något vidare på det.
Kanske kan man bli lite inspirerad (och då menar jag lite, för det räcker nog) så kanske man ser fram emot julen lite mer...

Hanna sa...

Jag ska lära dig allt jag kan. Alla kan lära sig att ÄLSKA julen

Anonym sa...

Nu får du se till att mor din skickar upp lite nisses senap, det kommer alldrig att bli någon ultimate christmas utan Nisses!!

/ Kusin vitamin