lördag 14 november 2009

2 veckor och 1 dag



Dessa fina "charms" hittade jag igår på en hemsida och jag läste informationen intill;
"These enchanting sterling silver charms in a pretty drawstring pouch are so beautiful, your family will enjoy them for generations. Tie ribbons though the loops and insert the charms into the Christmas cake or pudding. The ribbons remain on the outside and each guest pulls to remove a charm."

Ända sen igår har jag gått och grunnat på varför man ska stoppa in de här små fina silverfigurerna i sin kaka eller pudding för att sen dra ut dem alldeles smetiga och kladdiga. Jag fattar inget. Funderar på att köpa dem ändå.

Idag har jag frostat av frysen och slängt en massa onödigt som fanns där. Imorgon ska frys nr 2 frostas av, sen kan julbaket börja!

Inga kommentarer: