måndag 9 november 2009

20 dagar kvar!

Det är som sagt mycket som kommer att hända de här 20 dagarna innan jul men idag hände ingenting förutom att jag satt och tänkte på allt som måste/borde hända imorgon men som förmodligen inte kommer att hända då heller! Näe det här är ohållbart, det är dags att skriva en ordentlig lista och sen publicera den här på bloggen.

Den här fina julgransprydnaden köpte jag häromdagen för att ha i barnens gran inne på lekrummet. Den ser tydligen mycket verklighetstrogen ut för jag upptäckte att någon (Elsa) har tagit en stor tugga av den. Undrar hur mycket gifter det finns i den färgen...




2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hrm Hrm, "den här prydnaden köpte jag"?!?!

Jag vill minnas något annat ;)

Hanna sa...

Hrm Hrm på dig du...har vi löst all betalning från den helgen ännu??