söndag 16 december 2012

3:e advent

En vecka kvar, det är inte klokt. Nu är det hektiska dagar. Jag fick de flest julklappar avklarade idag när jag for runt på stan. Hämta ut lite paket på posten oxå, så smidigt det är att handla julklappar på nätet. Man har ju koll på vad man har beställt men ett paket stämde inte in storleksmässigt med något som jag väntade på. Det visade sig vara ryska dockor i tomteform som jag hade glömt att jag hade beställt.

Hade tänkt att jag skulle hunnit köpa gran idag också men tiden räckte inte till för på eftermiddagen var det dags för adventsmys hos Christin. God mat och en massa vin, och julklappsleken såklart! Varför har jag alltid sån otur när det kommer till den leken. Satt där med massor av bra saker i famnen men ringer klockan då...nej då. Sen sitter man med ett ynka par örhängen och DÅ plingar den där himla klockan till.



Inga kommentarer: