måndag 1 december 2008

De är här nu


Brevbäraren hade ingen avi med om några julgranskulor. En stund senare knackar det på dörren. Genom fönstret ser jag en gul postbil och när jag öppnar dörren står där en glad posttjej med ett stort paket i handen. Paketet stank schampo för tydligen har ett paket ovanför mitt gått sönder och allt schampo runnit ut över mitt. Jag öppnade försiktigt och där var de, massor av fina kulor 120 st för att vara exakt (en färg var tyvärr slut). Visst är de fina? Nu ska jag komplettera dem med mina kulor i rött och guld från Harrods och de i lila och silver från Ikea.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina kulor..kommer bli en kanon gran :) Du närmar dig the ultimate Christmas 08!

Anonym sa...

Jag är väl ingen dekorations-tjej kanske...så det jag undrar är:
Huuur stor gran (alternativt många granar) har man om det krävs 120 + fler kulor!?

/ap