måndag 15 december 2008

Jag önskar mig...

Vad önskar ni er i julklapp? Jag önskar mig parfym, skärbrädor från Rice, ny neccessär, en paninigrill och den fina bakformen ni ser nedan (tror jag kommer få den av Marcus). Visst är den fin.

Vi provsmakade gårdagens viltpaté förut, den fick godkänt men lite mer salt hade inte skadat. Tyvärr glömde jag att ta kort på den innan den hivades in i frysen. Ikväll är det julgodis som står på agendan. Leylas "rocky road" fast med liten modifiering. Idag kom paketet med julgransvattnaren, den var mindre än vad jag trodde men bara den fyller sitt syfte är jag nöjd.

Hade BVC-besök idag mitt på dan som gjorde att man inte riktigt hann med nåt innan eller efter. Hann i alla fall in på Toys 'r us i 40 minuter och blev i stort sett färdig med klapparna till barnen. Rafsade ihop en massa saker, när Nora har gått och lagt sig ska jag gå igenom påsarna och se vad jag faktiskt köpte.

Inga kommentarer: