onsdag 3 december 2008

Var är julkänslan?




Jag kämpar varje dag men det här gråa vädret drar ner betyget på den här julen och på min julkänsla. Igår var jag och Eva i Gamla Linköping med barnen för att dansa runt granen. Det var regnigt men ändå rätt så mysigt fast mysigast var nog att fika efteråt. Sen letade vi efter tomten som barnen skulle få träffa men han hade tydligen lunchrast.

Idag är det lite vila som gäller, måste krya på mig innan bröllopet i helgen. När jag var på ICA igår ringer plötsligt mobilen. Det var Maria från Rix FM som ringde angående en förfrågan om träningstips som jag hade mailat om. Lite stressande att prata i radio samtidigt som som man står med två stökiga barn inne på affären, dessutom hade jag nästan ingen röst så jag lät skitflummig.
Planen är att bröd ska bakas ikväll men först ska vi på julavslutning på barngymnastiken.


1 kommentar:

Anonym sa...

Julkänslan kommer nog lite närmre jul, det är ju långt kvar än!